مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-09اقتصادي

مشارکت 46 میلیاردی مردم استان قزوین در طرح های اطعام و احسان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین طی 6 ماهه سال جاری بیش از 46 میلیارد تومان در قالب طرح های نذر، - اطعام و احسان به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین فرزاد فرهادی بیان کرد: مردم استان قزوین علیرغم مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد در عرصه نیکوکاری حضور خوبی دارند.

وی ادامه داد: این حضور به گونه ای است که ما در طرح نذر و قربانی بیش از 6 میلیارد و 141 میلیون تومان، در طرح اطعام مهدوی و افطاری بیش از 19 میلیارد و 149 میلیون تومان و در طرح اطعام و احسان حسینی بیش از 12 میلیارد و 402 میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بوده ایم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در واقع مردم استان قزوین طی 6 ماهه سال جاری بیش از 46 میلیارد تومان در قالب طرح های نذر، اطعام و احسان به نیازمندان کمک کرده اند.

وی عنوان کرد: مشارکت مردمی در طرح های مختلف کمیته امداد طی 6 ماهه نخست سال جاری 75 درصد رشد داشته است که باید به واسطه مشارکت بالای مردم در برنامه ها و فعالیت های نیکوکارانه خداوند سبحان را شکرگزار باشیم.

وی اعلام کرد: کمک های مردمی در قالب هر طرح در همان طرح و برای هر منطقه ای نیز در همان نقطه هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 46 میلیاردی مردم استان قزوین در طرح های اطعام و احسان

مشارکت 46 میلیاردی مردم استان قزوین در طرح های اطعام و احسان