مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-09سياسي

روند افزایشی کرونا در 5 شهرستان استان مرکزی/نظارت ها بیشتر شود


در 5 شهرستان استان روند بیماری نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته و باید نظارت های بیشتری اعمال شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در 5 شهرستان استان روند بیماری نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته و باید نظارت های بیشتری اعمال شود.

سید علی آقازاده 17 مهرماه 1400 در صد و دهمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: بخش زیادی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون تلاش ها و ایثار نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی شهید می دهد که امنیت کشور پایدار باشد و این بزرگترین فداکاری برای ایران اسلامی است.

امیدوارم این نیرو همچنان اعتماد عمومی را بیش از پیش جلب کند، مردم این نیرو را مامن امنیت خود می دانند که دستاورد بزرگی برای نیروی انتظامی به شمار می رود.

وی به 17 مهر روز پست نیز اشاره کرد و گفت: پست می تواند راهکاری برای کاهش رفت و آمدها باشد و امیدواریم زیرساخت های این امر توسعه بیشتری یابد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: نگرانیم که به زودی وارد موج و پیک دیگری از بیماری کرونا شویم، در گزارش امروز دانشگاه علوم پزشکی اراک، پنج شهرستان نسبت به هفته گذشته روند افزایشی در میزان ابتلا، بستری و فوت داشته اند که این امر می تواند حاکی از این باشد که در صورت غفلت به پیک جدیدی وارد می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی کرونا در 5 شهرستان استان مرکزی/نظارت ها بیشتر شود

روند افزایشی کرونا در 5 شهرستان استان مرکزی/نظارت ها بیشتر شود