مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-09سياسي

ساعت کار شهرداری ها شبانه روزی است


مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه شهرداری ساعت کار خاصی ندارد، گفت: ساعت کاری شهرداری ها از 5 صبح امروز تا 5 صبح روز بعد است.

- علی شهسواری امروز 17 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه شهردار رفسنجان اظهار کرد: شهرداری با همه ادارات دولتی متفاوت است و باید درآمد پایدار کسب کند و با برنامه ریزی که انجام می دهد از این درآمدها استفاده کند.

شهرداری یک موسسه عمومی غیردولتی است و باید برنامه ریزی کرده و درآمدزایی کند.

وی افزود: دستگاه های نظارتی مختلفی بر عملکرد شهرداری نظارت می کنند، اجرای قانون را ملاک عمل خود قرار دهید، اگر مشکل ایجاد شود اولین کسی که باید پاسخگو باشد شهردار است.

مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری کرمان با بیان اینکه حفظ بیت المال از وظایف اصلی شهردار است حتی در بسیاری از مسائل نظرات کارشناسان رسمی دادگستری را بگیرید اما اگر مصالح شهرداری برخلاف آن بود نظر خود را ملاک قرار دهید، تصریح کرد: نباید به روزمرگی بیافتید شهرداری ساعت کاری مشخصی ندارد و ساعت کاری شما از 5 صبح امروز و تا 5 صبح فردا ادامه دارد و در طول روز 400 عنوان کاری بر عهده شماست که باید انجام دهید.

وی تاکید کرد: آقای شهردار جلب اعتماد مردم را در دستور کار داشته باشید، حضور در میان مردم و در محلات مختلف مهم است و نشستن در اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کار شهرداری ها شبانه روزی است

ساعت کار شهرداری ها شبانه روزی است