مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-09ورزشي

اصلاح بی اعتمادی ایجاد شده در حوزه ورزش گیلان زمانبر است


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه اتحادی در حوزه ورزش گیلان وجود ندارد، گفت: بی اعتمادی های زیادی ایجاد شده که اصلاح آنها سال ها طول می کشد.

- ، سید علی آقازاده امروز (شنبه) در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان رشت با بیان اینکه باید توازنی در تأمین نیاز هیئت های ورزشی استان ایجاد شود، بیان کرد: فرهنگ ورود به حوزه ورزش منفعت طلبانه شده و هر کسی برای تأمین منافع خود در این عرصه تلاش می کند.

نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه ورزش گیلان مانند سایر حوزه های عمرانی عقب ماندگی های زیادی دارد، افزود: متأسفانه نتوانسته ایم متناسب با نیازهای استان اقدامی برای توسعه ورزش انجام دهیم که این موضوع ریشه در حوزه ملی و استانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه ظرفیت مدیریتی استان باید در انعکاس نیازها متحد باشد، ادامه داد: اتحادی در حوزه ورزش استان گیلان وجود ندارد و بی اعتمادی های زیادی ایجاد شده که اصلاح این بی اعتمادی ها سال ها طول می کشد.

آقا زاده با بیان اینکه واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی باعث شده که بسیاری از مردم توانایی استفاده از آنها را نداشته باشند، گفت: نگاه مادی به حوزه ورزش ریشه بسیاری از مشکلات امروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بی اعتمادی ایجاد شده در حوزه ورزش گیلان زمانبر است

اصلاح بی اعتمادی ایجاد شده در حوزه ورزش گیلان زمانبر است