مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-11اقتصادي

برگزاری آنلاین چهارمین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات (BIM) 26 تا 28 مهرماه


امروزه به علت هزینه های بالا در ساخت و استفاده از مصالح با کیفیت پایین تر باعث کاهش عمر مفید ساختمان تا حدود 30 سال شده است که استفاده از فناوری بیم (BIM) و سرعت بخشیدن به انجام پروژه و کسر در هزینه ها می توان به استاندارد و عمر مفید پروژه های ساخت کمک فراوانی کرد.

- برگزاری آنلاین چهارمین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات (BIM) 26 تا 28 مهرماه امروزه به علت هزینه های بالا در ساخت و استفاده از مصالح با کیفیت پایین تر باعث کاهش عمر مفید ساختمان تا حدود 30 سال شده است که استفاده از فناوری بیم (BIM) و سرعت بخشیدن به انجام پروژه و کسر در هزینه ها می توان به استاندارد و عمر مفید پروژه های ساخت کمک فراوانی کرد.

دبیر کنفرانس مدل سازی اطلاعات ساخت با اشاره به قیمت تمام شده مصالح ساختمانی و هزینه های بالا در ساخت گفت: استفاده از مصالح نامرغوب و با کیفیت پایین برای کاهش هزینه، استاندار و عمر مفید ساختمان های نوساز را تا حدود 30 سال کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از دبیرخانه چهارمین کنفرانس بین المللی مدل سازی اطلاعات ساخت (BIM) ، اقبال شاکری دبیر کنفرانس BIM و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در برنامه اهداف برگزاری چهارمین کنفرانس بین المللی بیم در محل دانشکده عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: با استفاده از فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آنلاین چهارمین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات (BIM) 26 تا 28 مهرماه

برگزاری آنلاین چهارمین کنفرانس بین المللی مدلسازی اطلاعات (BIM) 26 تا 28 مهرماه