مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-11اقتصادي

42میلیارد تومان پروژه روستایی و عشایری در استان سمنان افتتاح شد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: 58 طرح خدماتی و عمرانی روستایی با اعتبار 42 میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسید.

- ، علیرضا شریفی نژاد ظهر دوشنبه در نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه 58 طرح و پروژه خدمات و عمرانی روستایی در استان به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، افتتاح و به بهره برداری رسید، تاکید کرد :42 میلیارد تومان صرف این پروژه ها شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها و اقدامات صورت گرفته، خدمات آموزشی، درمانی، اقتصادی، اشتغال زایی، رفاهی، آب و طرح هادی روستاها ارتقا یافته است، افزود: ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم و تولید با قدرت رقابتی، امروز بیش از هر زمانی مورد توجه است و ضرورت دارد و در این مسیر روستاها نقش تأثیرگذاری خواهند داشت.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه 20 درصد جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند که در 549 آبادی استقرار دارند، تاکید کرد :95 درصد روستاهای مشمول ما دارای دهیاری هستند و از خدمات این مجموعه بهره مند می شوند.

برخورداری 321 روستای استان سمنان از آب شرب مطلوب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه 20 درصد جمعیت استان در 549 آبادی و روستا استقرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42میلیارد تومان پروژه روستایی و عشایری در استان سمنان افتتاح شد

42میلیارد تومان پروژه روستایی و عشایری در استان سمنان افتتاح شد