مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-11دانش

ستاری: زیست بوم دانش بنیان جایگاه خود را در باور عمومی جامعه پیدا کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه تغییر نوآورانه در ساختار غالب کشور مهمترین ثمره تلاش های زیست بوم نوآوری و فناوری بود، - نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری، با تقدیر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از برترین های این پارک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در این مراسم با بیان اینکه تغییر نوآورانه در ساختار غالب کشور مهمترین ثمره تلاش های زیست بوم نوآوری و فناوری بود، گفت: مهمترین تغییر ساختار موجود، به تحول در دیدگاه ها و اهمیت بخشیدن به نیروی انسانی خلاق بازمی گردد.

گرچه در سال های نخست تصور می کردیم توسعه مفهومی سخت افزاری است، اما امروز به این باور رسیده ایم که توسعه بیش از هر چیز مفهومی فرهنگی است.

ستاری با تاکید بر اینکه برای حل چالش های زیرساختی باید به دنبال راهکار های نرم افزاری و فرهنگی باشیم افزود: با ساخت یک فرهنگ سازگار با خلاقیت و نواوری می توانیم تحول را به نظاره بنشینیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش ها، هزینه ها و آسیب هایی که در سال های گذشته تحمل کردیم به این تحول فرهنگی انجامید و زیست بوم نوآوری امروز به جایگاهی رسیده است که همه از آن س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: زیست بوم دانش بنیان جایگاه خود را در باور عمومی جامعه پیدا کرده است

ستاری: زیست بوم دانش بنیان جایگاه خود را در باور عمومی جامعه پیدا کرده است