مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-12پزشكي

​​​​​​​پیک ششم؟ بله ممکن است!


با وجود اینکه در بهترین ایام شیوع کرونا ازلحاظ امیدواری به پایان یافتن همه گیری هستیم، اما باز هم نباید از اوج گیری مجدد که با جهش های جدید، - غافلگیری به بار می آورد، غافل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرداخته است: برای اینکه محکوم به یک طرفه به قاضی رفتن نشویم، بد نیست اظهارات و هشدارهای متخصصان را باهم مرور کنیم.

این نکته را هم یادآوری کنیم که تزریق حتی دو دز واکسن کرونا نه مانعی برای ابتلا به بیماری است و نه مانعی برای فوت بیمار مبتلا، پس حتی به فرض واکسیناسیون تمامی جامعه هدف، مادامی که ویروس در جامعه درحال چرخش است و روزانه هزاران نفر را مبتلا و صدها نفر را می کشد، نمی توان کرونا را دست کم گرفت و بی خیالی طی کرد.

حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا دو روز پیش و در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا در ارتباط با آمار کرونا در ایران و احتمال بروز پیک ششم خاطرنشان کرد: فکر می کنم اگر با مساله جدیدی مواجه نشویم، البته ما در کمیته علمی برای پیشگیری از پیک جدید، اقدامات و مصوبات لازم را انجام دادیم، بر همین اساس امیدواریم با اجرای این مصوبات و عدم ایجاد پیک جدید، بتوانیم طی چندهفته آینده با انجام واکسیناسیون های قوی که درحال انجام است و اقدامات سریع و عاجلی که درکنار واکسیناسیون انجام می شود، شاهد کاهش میزان مرگ ومیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​​​​​​​پیک ششم؟ بله ممکن است!

​​​​​​​پیک ششم؟ بله ممکن است!