مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-12اجتماعي

آموزش یک سوم دانش آموزان کشور حضوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کمریی سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، در مورد این موضوع که در حال حاضر چه تعداد دانش آموز از آموزش حضوری برخوردار هستند، - سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس گفت : با احتساب جمعیت پانزده میلیونی دانش آموزان در حال حاضر یکی سوم از آن ها از آموزش حضوری بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا کمریی سخنگوی آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس، در مورد این موضوع که در حال حاضر چه تعداد دانش آموز از آموزش حضوری برخوردار هستند، گفت: با احتساب جمعیت پانزده میلیونی دانش آموزان در حال حاضر چهار و نیم میلیون نفر از آن ها یعنی نزدیک به یک سوم دانش آموزان کشور از آموزش حضوری بهره مند هستند.

وی افزود: در امر بازگشایی مدارس در دسته اول که در آغاز مهر باید بازگشایی شد، تعداد 19 هزار مدرسه روستایی مجوز دریافت کردند در دسته دوم اولویت مهارتی، 3460 مجوز اخذ کرده اند و در اولویت ابتدایی 3720 نفر اعلام کرده بودند که در اول ابتدایی مدارس را دایر خواهند کرد و دسته دوم از گروه مدارس روستایی، 5445 نفر هستند که شروع به کار کردند.

وی ادامه داد:در امر بازگشایی همه مدارس روستایی و عشایری و مدارس کم جمعیت در االگوی بازگشایی قرار دارد، نو آموزان پایه اول ابتدایی هفته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش یک سوم دانش آموزان کشور حضوری است

آموزش یک سوم دانش آموزان کشور حضوری است