مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-12اقتصادي

کمک 3 میلیون دلاری صندوق توسعه اورآسیا به تاجیکستان برای مبارزه با کرونا


صندوق تثبیت و توسعه اورآسیا برای کمک به تاجیکستان جهت مبارزه با ویروس همه گیر کرونا به این کشور 3 میلیون دلار کمک اختصاص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، صندوق ثبات و توسعه اورآسیا برای کمک به تاجیکستان جهت مبارزه با ویروس همه گیر به این کشور 3 میلیون دلار تخصیص می دهد.

توافقنامه ارائه کمک بلاعوض توسط فیض الدین قهار زاده وزیر دارایی تاجیکستان و آندره شیراکف مدیر اجرایی صندوق تثبیت و توسعه اورآسیا بانک توسعه اورآسیا به امضا رسیده است.

این مبلغ برای اجرای پروژه آزمایشگاه سیار کووید19 در خاک تاجیکستان تخصیص می شود و انتظار می رود به این کشور در مبارزه با کرونا و پیامدهای آن، به نوبه اول، با افزایش سطح تجهیزات پزشکی لازم، کمک کند.

به طور خاص، با مبلغ صندوق ثبات و توسعه اورآسیا 5 آزمایشگاه سیار بهداشتی و اپیدمیولوژیک و همچنین 20 هزار کیت آزمایش برای تشخیص رایگان مردم در تاجیکستان خریداری می شود.

آزمایشگاه های سیار بهداشتی و اپیدمیولوژیک مجهز به برق، وسایل گرمایشی، تهویه هوا، آب و همچنین سایر تجیهزات لازم تامین خواهد شد.

گفتنی است که از آزمایشگاه های سیار می توان به عنوان یک آزمایشگاه جداگانه، مستقل از موسسات پزشکی، در اماکن تجمع مردم، فرودگاه ها و ایستگاه های قطار استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 میلیون دلاری صندوق توسعه اورآسیا به تاجیکستان برای مبارزه با کرونا

کمک 3 میلیون دلاری صندوق توسعه اورآسیا به تاجیکستان برای مبارزه با کرونا