مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-12بين الملل

کاپیتالیسم جدید در ژاپن/ حزب حاکم از مانیفست خود رونمایی کرد


حزب لیبرال دموکراتیک در این مانیفست گفت که حمایتش را از تجارت های جزیی و متوسط که توسط ویروس کرونا تضعیف شده اند، گسترده تر می کند و اگر شرکت ها وارد صنعت های جدید شده باشند، - حزب لیبرال دموکراتیک در این مانیفست گفت که حمایتش را از تجارت های جزیی و متوسط که توسط ویروس کرونا تضعیف شده اند، گسترده تر می کند و اگر شرکت ها وارد صنعت های جدید شده باشند، به آن ها یارانه تعلق می گیرد.

حزب حاکم لیبرال دموکراتیک ژاپن امروز (سه شنبه) از مانیفست خود برای انتخابات 31 اکتبر با تمرکز بر پایان همه گیری کرونا، رونمایی کرد و وعده داد که یکی از اولویت های نخست وزیر طبقه متوسط جامعه است و در برابر رفتار قاطع چین دفاع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، فومیدا کیشدا، نخست وزیر و رهبر حزب حاکم ژاپن، پس از یک هفته روی کار آمدن از سطح معقولی از حمایت عمومی برخوردار است.

نظرسنجی ها حاکی از این است که هدف وی کسب رای اکثریت مجلس سفلی برای حزب لیبرال دموکراتیک و شریک ائتلافی اش حزب کمیتو است.

سانئه تاکایچی، مسئول سیاست حزب لیبرال دموکرات در یک کنفرانس خبری گفت: ما می خواهیم اقدامات محکمی از خود نشان دهیم.

در وهله نخست چگونگی مقابله با ویروس کرونا را در نظر خواهیم داشت و سپس ایجاد آرامش روحی و امید برای مردم از اولویت های ما محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپیتالیسم جدید در ژاپن/ حزب حاکم از مانیفست خود رونمایی کرد

کاپیتالیسم جدید در ژاپن/ حزب حاکم از مانیفست خود رونمایی کرد