مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 مهر 1400 ساعت 17:202021-10-12اقتصادي

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 21 مهر


سیدهادی موسوی مدنی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: طی جلسه معاملاتی سه شنبه فشار عرضه در بازار سهام مشهود بوده و افت قابل توجهی در شاخص های بازار بورس و فرابورس ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بازار امروز هم سقوط کرد تا سهامداران ناامیدانه به بورس فردا بنگرند و امیدوار به روزهای آینده و بازگشت بورس از همین مناطق باشد.

بورس از کی صعودی می شود؟ سیدهادی موسوی مدنی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: طی جلسه معاملاتی سه شنبه فشار عرضه در بازار سهام مشهود بوده و افت قابل توجهی در شاخص های بازار بورس و فرابورس ثبت شده است.

وی افزود: به نظر می رسد انتصاب ریاست جدید بانک مرکزی و گمانه ها در مورد ریاست جدید سازمان بورس بازار های پول و ارز و سهام را تحت تاثیر قرار داده و هنوز ابهاماتی در مورد رویکرد های روسای جدید مشهود است.

این تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: نفت برنت پس از نشست اپک پلاس و توافق بر کاهش محدودیت عرضه افزایشی بوده و به سطح 84 دلار رسیده و گاز طبیعی و زغال سنگ هم در حال رکوردشکنی هستند و متانول نیز در رالی صعودی قرار گرفته و اوره به سقف های تاریخی حمله کرده است.

وی ادامه داد: بهره بین بانکی افزایشی بوده و به سطح 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 21 مهر

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 21 مهر