مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-13اقتصادي

چرخه اقتصادی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی همدان راه افتاده است


رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان استان همدان گفت: از زمانی که طرح واکسیناسیون کرونا آغاز شده چرخه اقتصادی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی استان همدان راه افتاده است.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان استان همدان گفت: از زمانی که طرح واکسیناسیون کرونا آغاز شده چرخه اقتصادی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی استان همدان راه افتاده است.

محمد ارغوان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در یکسال نخست کرونا صد در صد قنادی و کارگاه های سطح استان همدان تحت تاثیر شیوع این بیماری منحوس قرار گرفته و متضرر شدند و برخی از این واحدها به دلیل تضرر بالا به ناچار نسبت به تعطیلی قنادی و یا کارگاه های شیرینی پزی خود اقدام کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه با وجود تضرر بالا قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی سطح استان از تسهیلات کرونایی استفاده نکردند، گفت: سخت گیری در مراحل دریافت تسهیلات یکی از مهمترین دلایل عدم رغبت واحدهای قنادی و کارگاه های شیرینی پزی در استفاده از تسهیلات کرونایی بود.

ارغوان با بیان اینکه کارگاه هایی داریم که دارای کد بهداشتی بوده و با بسته بندی محصولات خود ،شیرینی تولیدی خود را به خارج از استان ارسال می کنند، افزود: به دلیل شرایط کرونا در یکسال اول کووید 19 محصولات این کارگاه ها متاسفانه امکان ارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه اقتصادی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی همدان راه افتاده است

چرخه اقتصادی قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی همدان راه افتاده است