مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-13سياسي

طرح پیشگام مسائل گم شده در مجموعه های دولتی را آشکار خواهد کرد


بعضی مسائل در مجموعه ها دولتی گم و فراموش شده اند که اگر پیگیری مردمی چون رویداد پیشگام شکل بگیرد به آن ها رسیدگی شده و نتیجه خواهد داشت.

- در خصوص رویداد پیشگام اذعان کرد: اغلب مردم توقع دارند که مسئولین در خیلی از موضوعات پیشگام باشند اما با اینکه مسئولین وظیفه دارند، در حقیقت جریان مطالبه گر مردمی می تواند با پیشگام بودن و پیگیری، اولویت ها مسئولین را تعیین کند.

وی ادامه داد: جریان مطالبه گر باید بر اساس جامعه هدف و اولویت های مسئولین را مشخص کرده و رویدادی چون پیشگام به افراد کمک می کند که مسائل خود را شناخته، در آن عمیق شده و برای آن راه کار ارائه دهند بنابراین بر تعیین اولویت های شهر و استان مؤثر خواهد بود.

این عضو شورا شهر با اشاره به اینکه پیشگام کمک به گروه مطالبه گر جوانان است، اظهار کرد: این گروه ها که شامل طلاب، دانشجویان و جوانان هستند می توانند با رویداد پیشگام دغدغه های خود را شناخته و نحوه ورود به مسیر و راه های پیگیری مسائل را بشناسند.

وی تاکید کرد: حتی بعضی مسائل در مجموعه های دولتی گم و فراموش شده اند که اگر پیگیری مردمی چون رویداد پیشگام شکل بگیرد به آن ها رسیدگی شده و نتیجه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پیشگام مسائل گم شده در مجموعه های دولتی را آشکار خواهد کرد

طرح پیشگام مسائل گم شده در مجموعه های دولتی را آشکار خواهد کرد