مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-13سياسي

رویداد «پیشگام» می تواند زمینه ساز تحول در کشور باشد


طرح پیشگام می تواند یک فتح باب باشد تا جامعه بپذیرد که جوانان می توانند به مشکلات ورود کنند و راه حل های راهبردی برای رفع مشکلات ارائه دهند.

- پیرامون طرح پیشگام و لزوم برگزاری طرح های این چنینی در جامعه برای حمایت و رشد مطالبه گری در سطح اجتماع بیان کرد: زمانی که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد در واقع یک فراخوان بزرگ برای ورود به عرصه توسط جوانان کشور اعلام شد.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: با اعلام این بیانیه در واقع از جوانان خواسته شد شانه های خود را زیر بار مسئولیت قرار بدهند و جوانان انقلابی که در برابر انقلاب و جامعه و کشور خود احساس مسئولیت می کنند وارد میدان شوند.

وی گفت: امروز انقلاب در حال تغییر نسل است و این تغییرات را در مدیران جوان به خصوص شاهد هستیم که باید بتوانند با تفکر خلاقانه به مشکلات ورود پیدا کنند و قدم پیش به جلو را در کشور بردارند.

مهدیخانی با بیان این موضوع که طرح پیشگام برای جامعه ما یک قدم روبه جلو محسوب می شود گفت: طرح پیشگام می تواند یک فتح باب باشد تا جامعه بپذیرد که جوانان می توانند به مشکلات ورود کنند و راه حل های راهبردی برای رفع مشکلات ارائه دهند، نبوغ و دغدغه ای که در جوانان وجود دارد می تواند کلید رفع بسیاری از مشکلات در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «پیشگام» می تواند زمینه ساز تحول در کشور باشد

رویداد «پیشگام» می تواند زمینه ساز تحول در کشور باشد