مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-14سياسي

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی


معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مجازی این دوره برای دانشجویان خارجی محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال طراحی و تامین بودجه است.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، دکتر امید سبزواری با اعلام این خبر افزود: دوره آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر فارسی زبان محصل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور با همکاری کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی مجازی انجام می شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای تهیه دوره و تحقیق در مورد چگونگی انجام آن از دی ماه سال 1398 آغاز شد و در حال حاضر در مرحله تامین بودجه و تولید است و گروه هدف این دوره دانشجویان خارجی دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند.

سبزواری ادامه داد: این دوره به صورت دوره مقدماتی و در 4 سطح (ترم) به صورت آنلاین و بر روی سامانه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه خواهد شد.

وی گفت: اساتید این دوره همگی مدرس آموزش زبان فارسی هستند که تحصیلات تکمیلی این اساتید، آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) است و از همکاران کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مجازی افزود: این دوره مناسب دانشجویان خارجی غیر فارسی زبان است که می خواهند در دانشگاه های علوم پزشکی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی

ارائه آموزش مجازی زبان فارسی به دانشجویان خارجی گروه علوم پزشکی