مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-17اقتصادي

با تبدیل نیروگاه ها به سیکل ترکیبی راندمان آنها به 57 درصد می رسد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در صورت تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی، می توان بدون مصرف یک مترمکعب گاز، این نیروگاه ها راندمان خود را به 57 درصد برسانند که در این شرایط آلایندگی نیروگاه ها و انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در صورت تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی، می توان بدون مصرف یک مترمکعب گاز، این نیروگاه ها راندمان خود را به 57 درصد برسانند که در این شرایط آلایندگی نیروگاه ها و انتشار گازهای گلخانه ای کاهش می یابد.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بخش بزرگی از صنایع فولادی کشور در استان اصفهان رشد کرده است، اظهار کرد: باید توجه داشت که صنایع فولادی تمایل به همجواری با فولاد مبارکه دارند و از سوی دیگر از یارانه انرژی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل محدودیت های تولید برق، فولاد مبارکه امسال با قطعی و محدودیت شدید انرژی مواجه بود، گفت: برای جلوگیری از تکرار این مشکل در سال های آینده، فولاد مبارکه به دنبال احداث 1500 مگاوات انرژی برق در استان است که قرار است 500 مگاوات آن انرژی خورشیدی و 1000 مگاوات دیگر با تکنولوژی جدید و راندمان بالا در استان اصفهان احداث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تبدیل نیروگاه ها به سیکل ترکیبی راندمان آنها به 57 درصد می رسد

با تبدیل نیروگاه ها به سیکل ترکیبی راندمان آنها به 57 درصد می رسد