مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-17ورزشي

بدنسازی ایران در دنیا حرف اول را می زند


مربی تیم ملی بدنسازی ایران سطح آمادگی تیم ملی بدنسازی کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی و آسیایی را خوب توصیف کرد.

- مهدی حاتمی که اخیرا به عنوان مربی تیم ملی بدنسازی معرفی شده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بدنسازی ایران در دنیا حرف اول را می زند، اظهار کرد: حتی مسابقات قهرمانی کشور که ما برگزار می کنیم در سطح رقابت های جهانی است.

وی به در پیش بودن مسابقات آسیایی و جهانی بدنسازی اشاره کرد و گفت: این مسابقات در آبان برگزار می شود و با توجه به فاصله کمی که بین دو رقابت وجود دارد، دو تیم برای حضور در این رقابت ها تشکیل داده ایم و دو هفته ای می شود که تمرینات دشواری را شروع کرده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه بدنسازی مانند سایر رشته ها نیست و فشار جسمی، روحی و مالی زیادی روی ورزشکاران این رشته وجود دارد، افزود: باید مانند برگ گل از بدنسازهای ملی پوش مراقبت کنیم، چرا که در یکی از سخت ترین رشته های ورزشی هستند.

حاتمی گفت: در این دو تیم حدود 50 تا 60 ورزشکار هستند که رژیم های غذایی سخت و طاقت فرسایی دارند و باید تک تک آنها را کوچ کرد و مانند یک برادر در کنارشان بود تا سختی ها را تحمل کنند.

وی افزود: علیرغم همه سختی هایی که این رشته دارد، در انتها هیچ پولی هم در آن نیست و کسانی که در آن هستند فقط از روی عشق و علاقه ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنسازی ایران در دنیا حرف اول را می زند

بدنسازی ایران در دنیا حرف اول را می زند