مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-17سياسي

مخالفت ائتلاف الفتح عراق با نتایج انتخابات پارلمانی


ائتلاف الفتح عراق امروز یکشنبه بار دیگر نتایج انتخابات پارلمانی را رد و آن را دور کردن سیستماتیک گروه های ملی از صحنه سیاسی کشور توسط طرف های داخلی و خارجی دانست.

- ائتلاف الفتح عراق امروز یکشنبه بار دیگر نتایج انتخابات پارلمانی را رد و آن را "دور کردن سیستماتیک گروه های ملی از صحنه سیاسی کشور توسط طرف های داخلی و خارجی" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، محمد کریم البلداوی، از نمایندگان سابق این ائتلاف گفت، نتایج انتخابات برای مردم تکان دهنده بود.

برندگان و بازندگان این انتخابات هم به دلیل وجود تخلفات و روش های غیر معمول از جمله پول سیاسی، استفاده نامزدها از منابع، عناوین و مناصب دولتی بدون هیچ گونه منعی از سوی دولت یا کمیساریای انتخابات، با این نتایج مخالفند.

وی افزود، خود کمیساریای انتخابات این نتایج را باور ندارد و به همین دلیل از اعلام نهایی نتایج و پاسخ به پرسش های مطبوعات و عرصه سیاست طفره رفت و از طرفی هم نتایج را شتاب زده اعلام کرد.

طبق اعلام کمیساریای انتخابات عراق، مقرر شده بود نتایج نهایی این انتخابات را قوه قضاییه اعلام کند نه کمیساریا.

البلداوی گفت، وجود تخلفات در دور کردن ناظران گروه ها و سازمان های نظارتی از مراکز رای گیری به نفع جناح های دیگر، فشار آوردن بر رای دهندگان و منع آنها از داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت ائتلاف الفتح عراق با نتایج انتخابات پارلمانی

مخالفت ائتلاف الفتح عراق با نتایج انتخابات پارلمانی