مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-17سياسي

سرنوشت پیاده راه امام(ره) سمنان ختم به آسایش مردم می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره کش مکش های بین مدیریت شهری در زمینه پیاده راه امام (ره) شهر سمنان، گفت: این غائله به سمتی حل می شود که آسایش مردم لحاظ شود.

- ، علیرضا شریفی نژاد ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری، بررسی و دستیابی به یک جمع بندی مطلوب در خصوص مباحث پیرامون خیابان امام (ره) سمنان تشکیل می شود، تاکید کرد: ما در بحث خیابان امام (ره) سمنان، باید به سمتی گام برداریم تا مشکل موجود فعلی برطرف شده و در نهایت آسایش مردم را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این مسیر لازم است تا تمامی مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ترافیکی پیرامون این خیابان و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص آن، مورد توجه قرار داشته باشد تا بهترین تصمیم ممکن گرفته شود از سوی دیگر باید گفت نیاز است تا کمیته ای با محوریت فرمانداری سمنان با حضور اعضا شورای ترافیک شهرستان، نماینده استانداری، اصناف، شهرداری، دادستانی و سایر دستگاه ها متولی امر تشکیل و طی جلسه ای مباحث پیرامون این مهم در ابعاد مختلف بررسی و به یک جمع بندی مطلوب دست یابند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی مجدد نقاط حادثه خیز معابر درون شهری استان به صورت میدانی توسط متولیان امر انجام و برآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت پیاده راه امام(ره) سمنان ختم به آسایش مردم می شود

سرنوشت پیاده راه امام(ره) سمنان ختم به آسایش مردم می شود