مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-20سياسي

نظام آموزشی برای پاسخگویی به انتظارات مردم به جراحی نیاز دارد


دولت های مختلف در 40 سال اخیر نتوانسته اند مطالبات و انتظارات مردم را به طور کامل برآورده کنند و برای رفع این چالش نظام آموزشی به جراحی نیاز دارد.

- سید علی آقازاده ظهر چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در اراک، با اشاره به اهمیت روز اراک اظهار کرد: شناسایی مشکلات و نقاط ضعف این شهر از اهداف برگزاری هفته بزرگداشت اراک است و باید با انگیزه ای قوی مشکلات حوزه آموزشی نیز به درستی شناخته شده با بهره گیری از ظرفیت ها به نقاط قوت تبدیل شود.

وی ادامه داد: روز اراک مصادف با زادروز میرزا تقی خان فراهانی است که به امیرکبیر ایران شهرت دارد باید برای بزرگداشت این روز بیش از پیش تلاش شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بر اساس قانون اساسی آموزش در کشور رایگان است ولی دولت ها در 40 سال اخیر نتوانسته اند مطالبات و انتظارات نظام آموزش و مردم را به طور کامل برآورده کنند و جبران این نقیصه باید در همراهی آگاهانه اولیا و مربیان صورت بگیرد.

آقازاده اظهار کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند که روند تعلیم و تربیت آنان علاوه بر فضاهای آموزشی استاندارد و باکیفیت، نیاز به کادر ورزیده آموزشی و پرورش نیازهای فکری، مهارتی و علمی آنان دارد و در این راستا باید با همراهی آگاهانه اولیا و مربیان به منظور بسترسازی مؤثر در تربیت فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزشی برای پاسخگویی به انتظارات مردم به جراحی نیاز دارد

نظام آموزشی برای پاسخگویی به انتظارات مردم به جراحی نیاز دارد