مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-20اجتماعي

راه اندازی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی؛ به زودی


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه به زودی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی در سازمان رونمایی می شود، گفت: در زمینه شدت بخشیدن به امر حفاظت به بیش از 400 دوربین برای نصب و پایش منابع طبیعی در سراسر کشور نیازمند هستیم که تا کنون .

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه به زودی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی در سازمان رونمایی می شود، گفت: در زمینه شدت بخشیدن به امر حفاظت به بیش از 400 دوربین برای نصب و پایش منابع طبیعی در سراسر کشور نیازمند هستیم که تا کنون بخشی از آن تامین و در مناطق بحرانی نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود منصور امروز (28 مهر) در جلسه بررسی طرح جامع حفاظت که به صورت وبینار با حضور مدیران و معاونان حفاظت ادارات کل منابع طبیعی استان های کشور برگزار می شد، خاطرنشان کرد: رویکرد ما در صیانت از منابع طبیعی مدیریت حفاظت است و عرصه های منابع طبیعی باید دارای طرح و طرح نیز دارای مجری باشد و سازمان در این میان وظایفش نظارت بر انجام حفاظت است.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه گفت: شعار حفاظت از منابع طبیعی باید در عمل تجلی پیدا کند و اینکه سند جامع حفاظت تهیه شود اما در عمل روی کاغذ بماند به هیچ وجه از سوی سازمان پذیرفتنی نیست و معاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی؛ به زودی

راه اندازی سامانه پایش مخاطرات منابع طبیعی؛ به زودی