مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-20ورزشي

درخواست حمید استیلی از سازمان جنگل ها


حمید استیلی فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در دیدار رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خواستار اجرای طرح آبخیزداری و دیوار ساحلی در روستای پدری اش (روستای استیلی شهرستان سراب) شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، که گل بیادماندنی او به آمریکا در جام جهانی هنوز از یادها نرفته است در دیدار رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور خواستار اجرای طرح آبخیزداری و تکمیل پروژه دیوار ساحلی در روستای پدری خود (روستای استیلی شهرستان) سراب شد.

حمید استیلی در دیدار مسعود منصور گفت: روستای استیلی از توابع شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی چند سالی است با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی با خشکسالی مواجه شده و اجرای طرح های آبخیزداری از سوی سازمان جنگل ها می تواند به کشاورزی و دامداری این روستا کمک اساسی کند؛ همچنین پروژه دیوار ساحلی این روستا به طور ناقص اجرا شده و نیاز به مساعدت مسئولان دارد.

این بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که از وی به عنوان خیر آبخیزداری نیز می توان یاد کرد، افزود: کسانی که از منابع طبیعی و آب و خاک این کشور محافظت می کنند و در راه حفاظت از آب و خاک جان خودشان را از دست می دهند اینها شهید محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حمید استیلی از سازمان جنگل ها

درخواست حمید استیلی از سازمان جنگل ها