مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 20:102021-10-21ورزشي

استاندار: وزارت ورزش از دو ورزشگاه استان مرکزی حمایت کند


دو ورزشگاه استان مرکزی در اراک و ساوه برای رفع مشکلات نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

- ایسنا/مرکزی استاندارمرکزی گفت: دو ورزشگاه استان مرکزی در اراک و ساوه برای رفع مشکلات نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

سید علی آقازاده 29 مهرماه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، با اشاره به هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: در چهار سال اخیر تعداد سمن های حوزه ورزش و جوانان از 24 به 95 سمن در استان مرکزی رسیده است و وضعیت این استان نسبت به باقی استان ها بهتر است، اما باید به کیفیت سمن ها توجه داشت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی را در بین سمن های استان شاهدیم، افزود: حدود 15 سانتیمتر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه شده است که گام بزرگی است و امیدواریم همچنان شاهد پیشرفت و توسعه فضاهای ورزشی در استان باشیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در همه استان ها کمبود نیروی جوان خبره را داریم، گفت: باید سهمیه برای جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان در نظر گرفت.

وی عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی را مثبت عنوان کرد و افزود: قطعا نقاط ضعف وجود دارد، اما با توجه به توان و بضاعت ها همه تلاش ها بکار گرفته شده و قطعا با حمایت وزارتخانه می توان روند رو به رشد را طی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: وزارت ورزش از دو ورزشگاه استان مرکزی حمایت کند

استاندار: وزارت ورزش از دو ورزشگاه استان مرکزی حمایت کند