مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-24اقتصادي

تنها 32 درصد جمعیت هدف کردستان دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تنها 32 درصد مردم دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و تا زمانی که درصد واکسیناسیون مردم استان به 70 درصد نرسد ما وضعیت را مطلوب نمی دانیم.

- فرزین رضاعی در گفت و گو با حدود شش درصد پایین تر از میانگین کشوری است لذا امیدواریم مردم استان با احساس مسئولیت اجتماعی در این عرصه اقدام کنند.

رضاعی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به تصمیم کمیته علمی کرونا، اجرای آزمایشی طرح هوشمند سازی قرنطینه در استان های آذربایجان غربی، کردستان و قزوین آغاز شده است.

وی افزود: به دلیل مشکلات اتصال سامانه های مربوط به وزارت بهداشت با وزارت کشور هنوز این طرح در کردستان به اجرا درنیامده است و امیدواریم با رفع این مشکل در چند روز پیش رو شاهد اجرای این طرح باشیم.

رضاعی اظهار کرد: پایین بودن میزان واکسیناسیون و رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان موجب شده است که کردستان همچنان در پیک پنجم کرونا به سر ببرد و شاهد شهرهای متعدد قرمز و نارنجی در استان باشیم.

وی افزود: هشدار جدی برای شروع پیک ششم این ویروس در کشور وجود دارد که اگر کردستانی ها در امر مشارکت در واکسیناسیون تسریع نداشته باشند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی کنند شاهد صدمات بیشتری در زمان پیک ششم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 32 درصد جمعیت هدف کردستان دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند

تنها 32 درصد جمعیت هدف کردستان دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند