مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:052021-10-27اقتصادي

صدور اسناد دولتی در خراسان رضوی 95 درصد رشد یافت


مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از رشد 95 درصدی صدور اسناد تک برگ دولتی از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از رشد 95 درصدی صدور اسناد تک برگ دولتی از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

محمد نخعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در 6 ماه ابتدایی سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری 143 هزار و 91 سند مربوط به مالکیت دولتی، موقوفات، قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و قانون تعیین تکلیف املاک و اراضی فاقد سند رسمی صادر شده است.

وی افزود: علی رغم اینکه بر اساس ماده سه و 9 قانون جامع حدنگار(کاداستر) کشور کلیه دستگاه ها مکلف بودند طی مدت 2 سال از زمان تصویب قانون اسناد، اطلاعات و نقشه های اراضی خود یا در اختیار خود را تهیه و به ادارات ثبت اسناد و املاک ارائه نمایند تا اسناد حدنگار آن تا پایان سال 1398 صادر شود اما متاسفانه با پایان مهلت مقرر در قانون به دلیل عدم ارائه مدارک تمام املاک مربوطه از سوی دستگاه های ذی ربط هنوز این طرح به اتمام نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اسناد دولتی در خراسان رضوی 95 درصد رشد یافت

صدور اسناد دولتی در خراسان رضوی 95 درصد رشد یافت