مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-27بين الملل

سیسی: مخالف تحمیل یک واقعیت دیگر در سوریه هستیم


رییس جمهوری مصر در دیدار با رییس جمهوری رومانی بر مخالفت خود با تلاش ها برای تحمیل سیاست یک واقعیت تازه در سوریه تأکید کرد.

- رییس جمهوری مصر در دیدار با رییس جمهوری رومانی بر مخالفت خود با تلاش ها برای تحمیل سیاست یک واقعیت تازه در سوریه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر امروز در کنفرانس مطبوعاتی با کلاوس یوهانیس همتای رومانیایی خود گفت: ما در مورد بحران سوریه گفت وگو کردیم و در این دیدار مجددا بر حمایت خود از تلاش های فرستاده سازمان ملل برای حل و فصل مسالمت آمیز بر اساس بیانیه ژنو و شورای امنیت تأکید کردیم.

سیسی همچنین بر مخالفت خود با تلاش های برخی از طرف های منطقه ای برای تحمیل یک واقعیت تازه در سوریه، چه از طریق نقض حاکمیت این کشور و چه ایجاد تغییرات جمعیتی اجباری تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در دیدار با طرف اروپایی به تحولات لیبی اشاره کرد و گفت: مصر امیدوار است که انتخابات لیبی در 24 دسامبر 2021 برگزار شود تا به مردم برادر لیبی این فرصت داده شود که یک دولت واحد را برای حفظ امنیت، ثبات، وحدت و حاکمیت لیبی انتخاب کنند.

رییس جمهوری مصر همچنین پایبندی به تصمیمات سازمان ملل، به ویژه قطعنامه شماره 2570 شورای امنیت مبنی بر خروج تمامی عناصر مزدور و نیروهای خارجی از خاک لیبی و در عین حال عدم سوء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیسی: مخالف تحمیل یک واقعیت دیگر در سوریه هستیم

سیسی: مخالف تحمیل یک واقعیت دیگر در سوریه هستیم