مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-29پزشكي

طرح پزشک خانواده تا سه ماه آینده اجرایی می شود


مدیرکل بیمه سلامت استان قم از راه اندازی طرح «پزشک خانواده» و نظام ارجاع تا سه ماه آینده خبر داد و از مردم خواست تا برای ارجاع به نزدیک ترین پزشک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدرضا فخاریان قمی با اشاره به افزایش 82 تخت آی سی یو به زیرساخت های درمانی دولتی قم در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در این دوران تلاش شد تا با افزایش بیمه شدگان سلامت، امکان بهره مندی همه بیماران کرونایی از مزایای بیمه فراهم شود.

وی همچنین به گسترش فرآیند الکترونیک در سازمان بیمه سلامت توجه داد و گفت: امروزه همه مردم می توانند با شماره گیری #1666* و وارد کردن کُد ملی خود، نسبت به کسب اطلاع درباره استحقاق بیمه و همچنین اعتبار آن اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان سپس به اجرایی شدن موضوع پزشک خانواده و نظام ارجاع تا سه ماه آینده اشاره و اذعان کرد: در این طرح هر 500 تا 1000 نفر از مردم به یک پزشک ارجاع می شوند تا حداقل یک ویزیت را در هر شش ماه داشته باشند.

وی شناسایی بیماری های پنهان از جمله فشارخون و دیابت را از مزایای اجرای این طرح برشمرد و بیان کرد: پزشکان خانواده می توانند بیماران شناسایی شده خود را برای دریافت خدمات تخصصی و بیمارستانی معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پزشک خانواده تا سه ماه آینده اجرایی می شود

طرح پزشک خانواده تا سه ماه آینده اجرایی می شود