مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-29اقتصادي

سازماندهی تمام ظرفیت گروه های جهادی برای کمک به زلزله زدگان


رییس سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر کلیه گروه های جهادی استان برای حمایت از مردم زلزله زده سازماندهی شده اند.

- هوشنگ فولادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طبق تفاهم نامه ای که بلاعوض برای ساخت منازل زلزله زدگانی که با این سازمان وارد قرارداد بازسازی منازلشان می شوند اختصاص داده است که بتوان با توجه به ورود به فصل سرما هرچه سریع تر منازل آسیب دیده بازسازی شوند.

فولادی تصریح کرد: طبق گفته رییس ستاد بحران کشور که اخیرا در مناطق زلزله زده حضور یافت، دریافت پروانه ساخت برای منازل آسیب دیده از زلزله رایگان است و این موضوع به بنیاد مسکن ابلاغ شد تا در صورتی که مردم این منطقه پروانه ساخت دریافت کنند، می توانند برای ساخت منازلشان با بسیج سازندگی قرارداد بازسازی با منعقد کنند و این سازمان آمادگی دارد از همین امروز کار بازسازی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی استان در این مناطق برای ترمیم خطوط آب رسانی آسیب دیده  برای شرب و کشاورزی نیز اقدامات موثری داشته اند و آمادگی ادامه کمک رسانی به اهالی این منطقه را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در حال حاضر یک هزار و 250 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازماندهی تمام ظرفیت گروه های جهادی برای کمک به زلزله زدگان

سازماندهی تمام ظرفیت گروه های جهادی برای کمک به زلزله زدگان