مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-30ورزشي

اعتراضات به آیین نامه وارد دانسته نشد!/ واکنش رییس به غیبت مربیان


مجمع فوق العاده فدراسیون تکواندو با تصویب دستورالعمل ثبت نام و آیین نامه کمیسیون های تخصصی و در کمتر از 30 دقیقه به پایان رسید.

- ، مجمع فوق با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، عبدی افتخاری نماینده کمیته ملی المپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر رییس و مجید نیری دبیر فدراسیون تکواندو و سایر اعضا مجمع در سالن آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

اعضای مجمعی که در استان های دیگر به غیر از تهران ساکن بودند با حضور در ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه در این مجمع شرکت کردند.

در این جلسه که به صورت وبینار پیگیری شد، دستورالعمل های مرتبط با اجرای اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی بررسی و تصویب شد.

در جریان این مجمع که کمتر از 30 دقیقه به طول کشید برخی اعضا مجمع از جمله فیض الله نفجم رییس هیأت تکواندو مازندران، اصغر رحیمی نماینده دانشگاه ها و بیژن خراسانی نماینده کارگری نسبت به برخی مفاد آیین نامه ها اعتراض داشتند که مورد موافقت قرار نگرفت.

در این بین نفجم که سابقه عضویت در تیم ملی را دارد نسبت به آیین نامه مربیان و نادیده گرفتن مربیانی چون ذوالقدر و مغانلو اعتراض داشت که رییس فدراسیون با بیان اینکه این مربیان به روز نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات به آیین نامه وارد دانسته نشد!/ واکنش رییس به غیبت مربیان

اعتراضات به آیین نامه وارد دانسته نشد!/ واکنش رییس به غیبت مربیان