مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-31ورزشي

اجرای لاک پشتی طرح ساماندهی قدیمی ترین مجموعه ورزشی مهریز


ساماندهی مجموعه ورزشی شهید صدوقی مهریز به عنوان یکی از قدیمی ترین امکان ورزشی این شهر با قدمتی قریب چهار دهه، از مطالبات جدی ورزشکاران مهریزی است که سرعت گرفتن آن همت مضاعف مسئولان را می طلبد.

- ایسنا/یزد ساماندهی مجموعه ورزشی شهید صدوقی مهریز به عنوان یکی از قدیمی ترین امکان ورزشی این شهر با قدمتی قریب چهار دهه، از مطالبات جدی ورزشکاران مهریزی است که سرعت گرفتن آن همت مضاعف مسئولان را می طلبد.

وضعیت نامناسب چمن طبیعی ورزشگاه قدیمی شهید صدوقی مهریز که از اولین اماکن ورزشی پس از انقلاب در این شهرستان است، کم آبی منطقه و هزینه های بالای نگهداری و مواردی از این قبیل، همگی باعث شد تا اداره ورزش و جوانان مهریز، چند سال قبل مصمم به سر و سامان دادن به این ورزشگاه با تبدیل چمن طبیعی آن به چمن مصنوعی و ایجاد بخش های دیگری مانند یک زمین ساحلی، سالن ورزشی و پیست دوچرخه سواری شود ولی این روند بسیار کند پیش می رود به طوری که گلایه برخی اهالی و ورزشکاران را به دنبال داشته است.

رضا ملامحمد علیان که سرپرستی یکی از تیم های ورزشی در مهریز را برعهده دارد، در این باره به ایسنا می گوید: خاک برداری ابتدایی این مجموعه انجام شده ولی پس از آن اقدام جدی دیگری برای ساماندهی مجموعه انجام نشده و این تعلل موجب نارضایتی نوجوانان و جوانان ورزشکار این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای لاک پشتی طرح ساماندهی قدیمی ترین مجموعه ورزشی مهریز

اجرای لاک پشتی طرح ساماندهی قدیمی ترین مجموعه ورزشی مهریز