مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آبان 1400 ساعت 13:552021-10-31سياسي

مردمداری و بصیرت از ویژگی های شهید جلیلوند بود


ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی گفت: شجاعت، مردمداری و بصیرت از ویژگی های شهید جلیلوند بود و امیر جلیلوند از جنس فرماندهان دفاع مقدس بود که افتخارات زیادی در ارتش از خود به ماندگار گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد صادقیان بعد از ظهر امروز در آیین اولین سالگرد شهادت امیر قاسم جلیلوند اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی تربیت یافتگان مکتب اهل بیت(ع) هستند که با تاسی از آنها در راه دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدت نمودند و ماندگار شدند و شهید جلیلوند یکی از فرماندهان پیشتاز در عرصه ایثار و شهادت بود که حیات با برکت خود را در راه دفاع از اسلام و نظام اسلامی صرف نمود.

وی افزود: شجاعت، مردمداری و بصیرت از ویژگی های شهید جلیلوند بود و امیر جلیلوند از جنس فرماندهان دفاع مقدس بود که افتخارات زیادی در ارتش از خود به ماندگار گذاشت.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: ویژگی های برجسته شهید جلیلوند موجب شده یاد و خاطر این فرمانده عزیز و انقلابی در بین مردم استان مرکزی، مردم تاکستان و ارتشیان غیور ماندگار باشد و ملت ایران به وجود چنین انسان هایی همواره افتخار می کنند.

صادقیان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی با رویکرد ولایی، مردمی و مکتبی با تکیه بر هدایت های مقام معظم رهبری و دانش روز دنیا در صحنه های مختلف دفاع از استقلال، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمداری و بصیرت از ویژگی های شهید جلیلوند بود

مردمداری و بصیرت از ویژگی های شهید جلیلوند بود