مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 06:452021-11-01سياسي

حاکمیت و مدیریت فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است


مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز گفت: دغدغه مندان فضای مجازی درصدد تغییر حاکمیت فضای مجازی هستند تا هنجارهای ایرانی - اسلامی را در فضای مجازی به مخاطب منتقل کنند، - اما انجام این مهم به دلیل عِده و عُده و ابزارهای دشمن بسیار سخت است.

کیوان بربند در جمع خبرنگاران، گفت: متاسفانه حاکمیت و مدیریت فضای مجازیِ کشور در اختیار دشمن است و گویی اراده ای برای تغییر این حاکمیت وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بربند افزود: دغدغه مندان فضای مجازی درصدد تغییر این حاکمیت هستند تا هنجارهای ایرانی - اسلامی را در فضای مجازی به مخاطب منتقل کنند، اما انجام این مهم به دلیل عِده و عُده و ابزارهای دشمن بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه نحوه عملکرد، تولید محتوای خوب و با کیفیتی برای پاسخ به دشمن نداریم، اظهار کرد: دشمن این محدودیت ها را ندارد در نتیجه، برگشتن معادلات در تولید محتوا به نفع ما، سخت است.

بربند تصریح کرد: باید با نگاه خلاقانه مواردی را تولید کنیم که شایعه پراکنی و شبهه افکنی دشمن را پاسخ دهیم، تولید خوب در فضای مجازی باید هدفمند باشد چرا که دشمن برای تولید محتوا مخاطب خاص دارد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج البرز با این مقدمه از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور فعالان این عرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاکمیت و مدیریت فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است

حاکمیت و مدیریت فضای مجازی کشور در اختیار دشمن است