مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-01سياسي

پدافند غیرعامل نیازمند بودجه مستقل است/ ضرورت افزایش آمادگی در مقابل حملات سایبری


مدیر کل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با تأکید بر لزوم پدافند سایبری بومی برای تمامی دستگاه ها، گفت: پدافند غیرعامل باید تبدیل به قانون شود تا ردیف اعتباری بودجه مستقل داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرمعلی زارعی در جمع اصحاب رسانه در توضیح پدافند غیرعامل، اظهار داشت: هرگونه اقدام غیرمسلحانه در برابر تهدیدات نظامی و غیرنظامی با هدف افزایش بازدارندگی را پدافند غیرعامل می گویند.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش آمادگی در مقابل حملات سایبری، ادامه داد: برای جلوگیری از حملات سایبری باید فناوری را بومی کرد.

با بومی کردن دسترسی دشمن سخت تر و در صورت مواجهه با هر گونه مشکل، جایگزین وجود دارد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استان در کرمانشاه گفت: براساس  گزارش کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زیرساخت های بانکی، توزیع برق و برخی از دستگاه دیگر مطلوب است، ولی تمام دستگاه ها باید پدافند سایبری بومی داشته باشند.

به گفته زارعی، در استان کرمانشاه برق منطقه ای است که خوشبختانه پدافند سایبری بومی شده، ولی باید در تمامی سامانه ها انجام شود.

وی با درخواست از مسؤولان کشور، ادامه داد: پدافند غیرعامل باید تبدیل به قانون شود تا ردیف اعتباری بودجه مستقل داشته باشد و همین الزامی برای دستگاه ها خواهد شد تا در راستای استحکام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیرعامل نیازمند بودجه مستقل است/ ضرورت افزایش آمادگی در مقابل حملات سایبری

پدافند غیرعامل نیازمند بودجه مستقل است/ ضرورت افزایش آمادگی در مقابل حملات سایبری