مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آبان 1400 ساعت 10:352021-11-01سياسي

تهدیدهای امروز حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته است


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به جنگ نرم دشمن در از بین بردن ارزش های اسلامی در محیط خانواده گفت: تهدیدهای امروز حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته است.

- ، انسیه خزعلی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت برنامه ای که برای معاونت زنان و خانواده تعریف شده در دو بخش توانمندسازی زنان و حمایت از زنان سرپرست خانواده و همچنین آسیب زدایی از حوزه زنان و خانواده است.

وی افزود: در همین رابطه کنترل و کاهش آمار آسیب هایی همچون طلاق و اعتیاد که حوزه زنان و خانواده را بسیار تحت تاثیر خود قرار می دهد، در دستور کار است و تلاش می کنیم از افزایش این آسیب ها جلوگیری و در گام بعد برای کاهش آن اقدام کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: اگر این آسیب ها به خانواده ای وارد شود به دلیل محور بودن زنان در خانواده، آسیب جدی، دشوار و در مواردی جبران ناپذیر خواهد بود.

خزعلی گفت: بسیاری از تهدیدهای امروز، حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته و به دنبال از بین بردن ارزش های اسلامی در محیط خانواده است، این جنگ نرمی است که سال هاست دشمن در پیش گرفته و ما باید آن را گردنه ای بدانیم که اگر توسط دشمن فتح شود خیلی از چیزها را از دست می دهیم و نهاد مهم خانواده فرو می ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدهای امروز حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته است

تهدیدهای امروز حوزه زنان و خانواده را نشانه رفته است