مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-02سياسي

اجرای سه پروژه حمایتی در مناطق کم برخوردار خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای سه پروژه حمایتی سفره های مهربانی در مناطق کم برخوردار از طریق خانه های هلال خبر داد.

- دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای سه پروژه حمایتی سفره های مهربانی با تلاش اعضای داوطلب و حمایت خیرین این جمعیت اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 80 هزار کیلوگرم آرد تهیه و از طریق خانه های هلال در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به شهرستان های مجری این پروژه ها افزود: 10 خانه هلال جمعیت هلال احمر در شهرستان های اهواز، ایذه، باغملک و مسجدسلیمان اقدام به توزیع 2 هزار کیسه آرد به ارزش 960 میلیون ریال کرده اند که این مبلغ از محل حمایت های مالی خیرین تأمین و هزینه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: علاوه بر این تعداد، 2 هزار کیسه آرد دیگر معادل 80 هزار کیلوگرم نیز با حمایت مالی خیرین خریداری و تاکنون حدود500 کیسه آن دریافت و با همکاری بخشداران و دهیاران مناطق زلزله زده اندیکا بین ساکنین توزیع شده است و به محض دریافت باقیمانده کیسه های آرد از کارخانه مربوطه نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.

خدادادی با تقدیر از حمایت های خیرین، یکی از رسالت های مهم جمعیت هلال احمر را نقش تسهیل گرانه در رفع محرومیت های مناطق کم برخوردار برشمرد و بیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سه پروژه حمایتی در مناطق کم برخوردار خوزستان

اجرای سه پروژه حمایتی در مناطق کم برخوردار خوزستان