مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-02سياسي

درخواست معلولان از مجلس یازدهم بدون پاسخ مانده است


بیش از دو سال از تشکیل مجلس یازدهم می گذرد و همچنان مهم ترین و اصلی ترین درخواست جامعه معلولان ایران از نمایندگان مردم که تشکیل فراکسیون معلولان در مجلس است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس؛ بیش از دو سال از تشکیل مجلس یازدهم می گذرد و همچنان مهم ترین و اصلی ترین درخواست جامعه معلولان ایران از نمایندگان مردم یعنی تشکیل فراکسیون معلولان در مجلس بی پاسخ مانده است.

نمایندگان جامعه معلولان، فعالان این حوزه، مسئولان مؤسسات مردم نهاد فعال در حوزه معلولان از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم بارها و بارها با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون های مختلف دیدار و ضمن بازگو کردن مشکلات جامعه معلولان بر ضرورت تشکیل این فراکسیون تاکید کردند.

نمایندگان هم هر بار با وعده تشکیل فراکسیون معلولانآنها را دلخوش کرده اند اما هیچ کدام از این وعده ها تا امروز محقق نشده است و روز به روز بر مشکلات جامعه میلیونی معلولان ایران افزوده می شود.

نمایندگان انجمن های معلولان، مدیران مؤسسات مردم نهاد یک بار دیگر درخواست خود مبنی بر ضرورت تشکیل فراکسیون معلولان را در نامه ای خطاب به محمد باقر قالیباف؛ رییس مجلس یازدهم مطرح کردند و امیدوارند این بار بعد از دو سال رییس قوه مقننه درخواست جامعه میلیونی معلولان ایران را بی پاسخ نگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معلولان از مجلس یازدهم بدون پاسخ مانده است

درخواست معلولان از مجلس یازدهم بدون پاسخ مانده است