مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 17:502021-11-02بين الملل

صدور حکم 25 سال حبس برای بمبگذار آمریکایی


وزارت دادگستری آمریکا امروز اعلام کرد که یک قاضی فدرال، «مارک استیون دومینگو» ساکن کالیفرنیا را به دلیل تلاش برای بمب گذاری در یک تجمع سیاسی به تحمل 25 سال حبس محکوم کرده است.

- به نقل از اسپوتنیک، وزارت دادگستری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که یک قاضی فدرال، مارک استیون دومینگو ساکن کالیفرنیا را به دلیل نقش وی در یک توطئه نافرجام در سال 2019 برای بمب گذاری در یک تجمع سیاسی در این ایالت به 25 سال زندان محکوم کرده است.

وزارت دادگستری با صدور بیانیه ای در همین خصوص اعلام کرد: یک مرد کالیفرنیایی که بمب گذاری در یک تجمع سیاسی در لانگ بیچ کالیفرنیا در سال 2019 را برنامه ریزی کرده بود به 25 سال زندان فدرال محکوم شد.

لازم به ذکر است، دومینگو، 28 ساله در تاریخ 11 آگوست و در پایان یک محاکمه 5 روزه، با صدور رأی هیئت منصفه دادگاه در خصوص یک فقره حمایت مادی از تروریست ها و یک مورد تلاش برای استفاده از سلاح کشتار جمعی مجرم شناخته شد.

در این بیانیه آمده است که او از آوریل 2019 در بازداشت فدرال به سر می برد.

در بیانیه دادگاه در همین خصوص آمده است: بر اساس اسناد و شواهد ارائه شده در دادگاه، تحقیقات در مورد دومینگو و بررسی اظهار نظرها و گفتگوهای آنلاین وی در یک انجمن اینترنتی، نشان می دهند که وی از خشونت، به ویژه تمایل به گرفتن انتقام های خشونت آمیز اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم 25 سال حبس برای بمبگذار آمریکایی

صدور حکم 25 سال حبس برای بمبگذار آمریکایی