مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آبان 1400 ساعت 18:002021-11-02اجتماعي

مرگ تدریجی طبیعت گیلان با پسماند/ لزوم فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا، بر لزوم استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا، بر لزوم استفاده از ظرفیت استادان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، رسانه ها و امامان جمعه و جماعات تاکید کرد.

اسدالله عباسی در جلسه مدیریت پسماند گیلان به وضع اسفبار موجود در حوزه پسماند استان اشاره و اظهار کرد: امروز چهارمین جلسه این کارگروه در سال جاری است اما با این عملکرد، پاسخی درخور، نسبت به آیندگان نداریم.

وی با بیان اینکه حق گیلانیان فقط ارائه گزارش نیست، گفت: اراده عملیاتی از سوی شهرداری ها، شوراها و سایر نهادهای مسئول استان مشاهده نمی شود که باید این رویه، تغییر داده شود.

نماینده عالی دولت در گیلان از مستندسازان صدا و سیمای مرکز گیلان خواست تا با همکاری اداره کل محیط زیست، ظرف یک هفته مستندات کاملی از وضع موجود را تدوین کنند و گفت: این وضعیت حیف و میل بیت المال و مشکلات زیست محیطی پسماند باید در یک نقطه متوقف شود.

عباسی، با تاکید بر اینکه موضوع با اهمیت جمع آوری و تفکیک زباله در شهرهای کوچک نباید متوقف به اقدامات در مرکز استان باشد، تصریح کرد: مرگ تدریجی طبیعت گیلان با چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تدریجی طبیعت گیلان با پسماند/ لزوم فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله

مرگ تدریجی طبیعت گیلان با پسماند/ لزوم فرهنگ سازی برای کاهش تولید زباله