مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-03سياسي

نام خیابان نادری قزوین به مدافعان سلامت تغییر پیدا کند


پیشنهاد شورای نام گذاری مبنی بر تغییر نام خیابان نادری به خیابان شهدای مدافع سلامت در صحن علنی شورا مطرح می کنم، پیشنهادی که بارها توسط سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و باهدف تجلیل از کادر درمان استان مطرح شده، - ایسنا/قزوین عضو شورای شهر قزوین گفت: پیشنهاد شورای نام گذاری مبنی بر تغییر نام خیابان نادری به خیابان شهدای مدافع سلامت در صحن علنی شورا مطرح می کنم، پیشنهادی که بارها توسط سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و باهدف تجلیل از کادر درمان استان مطرح شده، مورد پیگیری قرارگرفته اما متأسفانه مسکوت مانده است.

فاطمه اشدری در نطق پیش از دستور شورای شهر قزوین تصریح کرد: شهر قزوین 1200 و استان قزوین حدود سه هزار شهید دارد، شهادت آرمانی فصلی و موسمی نیست بلکه شهادت یک سیره است که باید در رفتار و کردار ما جاری باشد، شهید شناسنامه، سرمایه و دارایی همه ما است.

وی افزود: معتقد هستیم که دفاع مقدس 8 سال نبود و بیش از 40 سال از عمر آن می گذرد، در این مدت سختی ها و فراز و نشیب مختلفی را طی کردیم، ما باید بیش از هر چیز به دنبال پاسداشت فرهنگ شهدا باشیم و از این سرمایه 40 ساله و دستاوردهای آن دفاع کنیم.

عضو شورای شهر قزوین بیان کرد: شهدا اسطوره هایی هستند که باید به نسل های آینده و نسل فعلی معرفی کنیم در همین راستا در شورای نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام خیابان نادری قزوین به مدافعان سلامت تغییر پیدا کند

نام خیابان نادری قزوین به مدافعان سلامت تغییر پیدا کند