مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-03سياسي

انقلاب اسلامی ایران به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن 21 است


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجود 60 کشور اسلامی با حدود دو میلیارد نفر جمعیت به همراه موقعیت مناسب جغرافیایی زمینه های لازم را برای ایجاد تمدن اسلامی فراهم کرده است.

- ، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در جمع ائمه جمعه اهل سنت و اهل تشیع کردستان با گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: کردستان استان استثنایی است به دلیل نقش آفرینی ها در انقلاب اسلامی و دارای یک چهره پرافتخار است که اگر این افتخارآفرینی ها نبود الان این سرزمین شکل دیگری داشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب با درایت بالای خویش از کردستان به عنوان سرزمین مجاهدت های خاموش یاد کردند و این عنوان شایسته این سرزمین است.

سردار جوانی تصریح کرد: باید خداوند را شکرگذار بود که کردستان در سایه همین مجاهدت های خاموش هنوز مستحکم است و این مهم با نقش آفرینی ویژه علما و روحانیون این منطقه محقق شده است.

وی افزود: علما و روحانیون در شهرها و روستاهای کردستان به عنوان چراغ های هدایت مردم هستند و جای افتخار است که بیش از 70 درصد از 5400 شهید کردستانی عضو شجره طیبه بسیج بوده اند.

ضرورت استمرار استکبارستیزی در جامعه باید تبیین شود وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه به رهبری آمریکا با جهان اسلام وارد جنگ شده و نوک پیکان این حمله نیز نظام جمهوری اسلامی ایران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن 21 است

انقلاب اسلامی ایران به دنبال پی ریزی تمدن اسلامی در قرن 21 است