مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-03سياسي

راه اندازی مجدد کارخانه قند شهرستان رستم در دستور کار است


پیگیری جدی برای فعالیت مجدد کارخانه قند رستم و اشتغال مجدد بیش از 600 نفر در دستور کار قرار گرفته است.

- ، دکتر محمد هادی ایمانیه در سفر به شهرستان رستم، پس از بازدید از بخش های مختلف و بررسی مسائل موجود عنوان کرد: این شهرستان مشکلات مزمنی دارد که قطعاً در زمانی اندک قابل حل نیست؛ اما باید در مسیر رفع همه این مشکلات حرکت کنیم تا به توازن مورد نیاز برای یک نظام عادلانه و عدالت پرور دست یابیم.

استاندار فارس یکی از نمونه های بارز مشکلات شهرستان رستم را تعطیلی هفت ساله کارخانه قند در این شهرستان دانست و با ابراز تأسف از اینکه 600 کارگر شاغل در این کارخانه بیکار شده اند تاکید کرد: پیگیری جدی برای فعالیت مجدد کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه احداث بیمارستان شهر مصیری تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: این پروژه احتیاج به سرعت بخشی دارد تا مردم شهرستان بتوانند از خدمات سلامت بیشتر و با کیفیت تری برخوردار شوند و نیاز نداشته باشند برای دریافت این خدمات به نورآباد مراجعه کنند.

از دیگر پروژه هایی که استاندار فارس طی این سفر از روند اجرایی شدن آن بازدید کرد، جاده پل فهلیان- پل بریم بود که به اعتقاد وی باید با سرعت بسیار بیشتری انجام شود؛ بررسی و رفع مشکلات موجود برای سرعت بخشی به این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد کارخانه قند شهرستان رستم در دستور کار است

راه اندازی مجدد کارخانه قند شهرستان رستم در دستور کار است