مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-03پزشكي

بهره گیری از ظرفیت مجلس و سازمان برنامه برای حل دغدغه دستیاران


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برای حل دغدغه های معیشتی و رفاهی دستیاران پزشکی پیشنهادات خوبی ارائه شد و بهره گیری از ظرفیت مجلس و سازمان برنامه و بودجه در دستور کار قرار گرفت.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست هیئت رییسه و مدیران گروه های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تقدیر از تلاش اساتید و اعضای هیئت علمی در ارتقا جایگاه دانشگاه در رتبه بندی رعد گفت: دانشگاه در نظام رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی رعد با محوریت آموزش، پژوهش و دانشجویی و به طور خاص در رتبه بندی آموزشی تحت عنوان راد ، مقام دوم را کسب کرده است که دستاورد ارزشمندی است.

وی ادامه داد: بخشی از مستندات لازم برای ارزیابی در سامانه رعد توسط ستاد دانشگاه جمع آوری می شود، اما به طور قطع گروه های بالینی با ثبت تجارب و دستاوردهای خود در تمام حوزه ها نقش مهمی در کسب جایگاه درخور دانشگاه در این نظام رتبه بندی ایفا خواهند کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت توانمندی اعضای هیئت علمی جوان در گروه های بالینی، افزود: برگزاری دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت مجلس و سازمان برنامه برای حل دغدغه دستیاران

بهره گیری از ظرفیت مجلس و سازمان برنامه برای حل دغدغه دستیاران