مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-04اقتصادي

مصارف پایین بانک های خصوصی کرمان؛ علی رغم منابع کلان


بانک های خصوصی پول کلانی از منابع استان جذب می کنند اما مصارفشان پایین است و باید در چارچوب استان به وظایف خود با حفظ تجارتشان عمل کنند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: بانک های خصوصی پول کلانی از منابع استان جذب می کنند اما مصارفشان پایین است و باید در چارچوب استان به وظایف خود با حفظ تجارتشان عمل کنند.

دکتر علی زینی وند صبح امروز 13 آبان ماه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی مشکلات پسته اظهار کرد: در زمینه مشکلات مطرح شده مربوط به پسته، آنچه مربوط به استان است، بحث ساماندهی تولید است.

وی افزود: سال قبل اعلام شد سالیانه 1000 هکتار از اراضی زیرکشت پسته از گردونه تولید خارج می شود و از طرف دیگر دراستان کرمان در بحث راندمان تولید در هکتار نیز وضعیت خوبی نداریم.

زینی وند با اشاره به اینکه برای رقابت با بازار جهانی باید همه 27 استان درگیر تولید پسته را با هم ببینیم، تصریح کرد: عدم کیفیت و کارآیی در محصول به بحث خرده مالکین و کشاورزی سنتی بر می گردد که آب و منابع را هدر می دهد و اگر تجمیع شده و به اداره دانش بنیان روی بیاوریم، وضعیت متفاوت خواهد شد که این مسائل نیاز به قانون و تغییر قوانین مجلس و رویکرد دولت ها ندارد و در اختیار خودمان است و باید اقناع سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصارف پایین بانک های خصوصی کرمان؛ علی رغم منابع کلان

مصارف پایین بانک های خصوصی کرمان؛ علی رغم منابع کلان