مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آبان 1400 ساعت 18:202021-11-04سياسي

رییسی: اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است/ لزوم رسیدگی به وضع جاده ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی دقایقی قبل در نشست خبری در استان سمنان با اشاره به وقوع تصادفات بالا در محورهای این استان، اظهار کرد: توجه به سلامت مردم و رسیدگی به وضع جاده های مواصلاتی به ویژه استان سمنان که باب الرضا (ع) است و مردم برای زیارت امام رضا (ع) از محورهای این استان عبور می کنند، جزو اولویت های دولت است.

وی افزود: کاهش یابد؛ اما درهرصورت کارهایی باید در سطح جاده انجام شود و ایستگاه هایی باید استقرار یابد تا اگر مشکل خواب آلودگی پیش آمد، رانندگان بتوانند توقف کنند و تصادفات کاهش یابد.

رییسی اضافه کرد: در شورای اداری هر یک از وزرا طبق بررسی های خود توضیحاتی را ارائه دادند و بررسی ها در استان سمنان از سوی استاندار، امام جمعه و نخبگان انجام شده است و گزارش های لازم را هر یک از وزرا در جلسه شورای اداری مطرح کرده اند؛ مثلاً در حوزه بهداشت و درمان نسبت به تجهیز مراکز درمانی به خصوص در مناطق دورافتاده وزیر بهداشت توضیح داد.

وی گفت: در مورد مسأله آب نیز وزیر نیرو نسبت به منابع آبی که در استان سمنان وجود دارد، بررسی هایی انجام داد و برای مشکلاتی که هر یک از شهرهای سمنان، دامغان و شاهرود دارند، مشخص شد در هر بخش متناسب با خودش چه اقداماتی باید انجام شود که جزو طرح های مصوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است/ لزوم رسیدگی به وضع جاده ها

رییسی: اولویت دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است/ لزوم رسیدگی به وضع جاده ها