مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-05بين الملل

بولسونارو: از برج پیتزا در ایتالیا دیدن کردم!


رییس جمهور برزیل که اخیراً گاف دیدارش با «جیم کری» به جای «جان کری» او را سوژه کرده بود، این بار در گافی جدید به جای «برج پیزا» از «برج پیتزا» در ایتالیا دیدن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اسپوتنیک، ژاییر بولسونارو رییس جمهور جنجالی برزیل پس از گاف اخیرش که جان کری نماینده ویژه آمریکا در امور تغییرات اقلیمی را با نام جیم کری بازیگر معروف آمریکایی قاطی کرد، اینبار در گافی جدید، در اشاره به برج کج پیزا از امکان دیدنی و تاریخی ایتالیا به اشتباه گفت برج پیتزا؛ گافی که موج جدیدی از تمسخر را در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

بولسونارو در مراسم راه اندازی فناوری 5جی (5G) گفت: من اخیراً به ایتالیا رفتم.

از برج پیتزا دیدن کردم.

پیش تر هم ویدئوی گاف رییس جمهور برزیل در نام بردن از جیم کری به جای جان کری طی کمتر از یک ساعت در شبکه توییتر نزدیک به 150 هزار بار دیده و به اصطلاح وایرال شده بود.

ژاییر بولسونارو که برای شرکت در کنفرانس تغییرات اقلیمی سازمان ملل (COP26) در گلاسکوی اسکاتلند حضور داشت، با جان کری نماینده ویژه رییس جمهور آمریکا در امور تغییرات اقلیمی دیدار کرد و در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفته بود: من با جیم کری صحبت کردم (اما صحبت ما) یک چیز خصوصی است و متاسفانه نمی توانم به شما درباره آن حرفی بزنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بولسونارو: از برج پیتزا در ایتالیا دیدن کردم!

بولسونارو: از برج پیتزا در ایتالیا دیدن کردم!