مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-05سياسي

اقدام شجاعانه سپاه هیمنه توخالی آمریکا را درهم شکست


اقدام شجاعانه سپاه هیمنه توخالی آمریکا را درهم شکست و بینی آن ها را به خاک مالید.

- ، حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه گلستان ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار اسلام شهید حاج حسن تهرانی مقدم پدر علم موشکی کشورمان گفت: آن شهید بزرگوار و هم رزمانش با جهاد عملی خویش امنیت و صلابت کشور را تضمین کردند.

وی در ادامه با اشاره به 14 آبان ماه؛ سالروز فرهنگ عمومی از نهادها و متولیان فرهنگی تقدیر کرد و گفت: اهمیت فرهنگ کمتر از معیشت و اقتصاد نیست.

امام جمعه گلستان در ادامه ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی از فعالیت های صورت گرفته، تجمع با شکوه دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون عزیز و تجمع ضد استکباری مردم فداکار تشکر کرد و یادآور شد: در طول تاریخ همواره جبهه مستکبران و مستضعفان در برابر هم بوده و هست و خواهد بود، که عده ای روحیه سلطه طلبی و استکباری و قلدری داشته و دارند، بر عده ای ظلم و ستم کرده و می کنند.

وی گفت: وظیفه هر مسلمان و دولت اسلامی مقابله و مبارزه با استکبار است، در هر زمان باید مصداق یا مصادیق استکبار را شناخت و با او و سیاست های مزورانه اش مبارزه کرد، امروز شاخص ترین مصادیق استکبار انگلیس، اسراییل و کشورهای غربی به سرکردگی شیطان اعظم آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام شجاعانه سپاه هیمنه توخالی آمریکا را درهم شکست

اقدام شجاعانه سپاه هیمنه توخالی آمریکا را درهم شکست