مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-06حوادث

سارقان 20 تن سیم و کابل در بندرعباس دستگیر شدند


با هوشیاری و تلاش ضربتی مأموران انتظامی بندرعباس، یک باند سارق سیم و کابل برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر و در بازرسی از دو انبار تحت اختیار آنان 20 تن سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری صبح امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و  کابل برق در محله های مختلف ایسین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

  وی افزود:  ماموران انتظامی پاسگاه ایسین با همکاری تیم عملیاتی و یگان امداد شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی دو انبار دپو سیم و کابل سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی دقیق از محل بالغ بر 20 تن انواع سیم و کابل برق، باطری خودرو سبک و سنگین کشف و در این رابطه دو تفر از مالخران اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

   فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های به عمل آمده ابتدا منکر خرید هر گونه سیم و کابل برق مسروقه شدند که پس از مواجهه با مستندات موجود به خرید سیم و کابل های برق و دیگر اقلام  سرقتی کشف شده، اعتراف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان 20 تن سیم و کابل در بندرعباس دستگیر شدند

سارقان 20 تن سیم و کابل در بندرعباس دستگیر شدند