مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-06ورزشي

فرافکنی های ادامه دار مالک شهرخودرو/ نماینده مشهد در یک قدمی سقوط؟


مالک باشگاه شهرخودرو پس از شکست تیمش مقابل هوادار تهران درحالی از رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی انتقاد کرد که مشکلات مالی این باشگاه اساسا ارتباطی به هیات فوتبال ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مالک باشگاه شهرخودرو پس از شکست تیمش مقابل هوادار تهران درحالی از رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی انتقاد کرد که مشکلات مالی این باشگاه اساسا ارتباطی به هیات فوتبال ندارد.

تیم فوتبال شهرخودرو از 23 دی ماه 1398، پس از جدایی یحیی گل محمدی یک روز خوش هم ندیده و برخلاف گذشته که علاقه مندان به فوتبال این تیم را به بی حاشیه بودن می شناختند، کلکسیونی از حواشی و اتفاقات زشت را به چشم دیده است.

از تغییر سریالی نیمکت تا بسته شدن پنجره و در نهایت عدم حضور در زمین در یک بازی رسمی لیگ برتر! نیمکت لرزان شهرخودرو از اواسط لیگ نوزدهم تا امروز، در کمتر از 2 سال، پس از جدایی گل محمدی، شهرخودرو مجتبی سرآسیایی، استفانو کوزین، سهراب بختیاری زاده، سیدمهدی رحمتی، محمدرضا مهاجری و حالا اکبر میثاقیان را روی نیمکت خود دیده است.

میانگین کمتر از 4 ماه برای هر مربی.

فراموش نکنید که شهرخودرویی ها باید ممنون کرونا و وقفه ای که در لیگ برتر نوزدهم رخ داد باشند، وگرنه این آمار بدتر هم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرافکنی های ادامه دار مالک شهرخودرو/ نماینده مشهد در یک قدمی سقوط؟

فرافکنی های ادامه دار مالک شهرخودرو/ نماینده مشهد در یک قدمی سقوط؟