مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:052021-11-06بين الملل

همسر علی سلمان: شیخ سلمان قربانی بحران خلیج فارس شد


همسر شیخ علی سلمان، از مدافعان حقوق بشر در بحرین صدور حکم حبس ابد برای همسرش را تکان دهنده و دردناک خواند و ابراز امیدواری کرد که او بدون هیچ قید و شرطی آزاد شود چراکه جای او زندان نیست و باید در کنار مردمش باشد.

- همسر شیخ علی سلمان، از مدافعان حقوق بشر در بحرین صدور حکم حبس ابد برای همسرش را "تکان دهنده و دردناک" خواند و ابراز امیدواری کرد که او بدون هیچ قید و شرطی آزاد شود چراکه جای او زندان نیست و باید در کنار مردمش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیاء رضی، همسر شیخ علی سلمان، روحانی مبارز بحرینی و دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که به حبس ابد محکوم است، در مصاحبه ای طولانی در سالروز صدور حکم حبس ابد برای همسرش با شبکه خبری المیادین اظهار کرد: صدور این حکم تکان دهنده و دردناک بود و سخت ترین بخش این مساله این بود که چگونه به دو دخترش این خبر را بدهم.

رضی گفت: با وجود اینکه این حکم بسیار سختگیرانه بود، اما با توجه به ماهیت پرونده و اتهامات مطرح شده و شرایط محاکمه شیخ علی سلمان، انتظار صدور چنین حکمی می رفت اما شگفتی ما از سکوت جهانی درقبال بازداشت او به ویژه از سمت آمریکا، به عنوان یکی از طرف های ابتکار عملی بود که بر اساس آن شیخ علی سلمان محاکمه شد و همینطور این نکته که آمریکا از تمامی جزییات اطلاع داشت اما بیانیه هایی بی محتوا را ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر علی سلمان: شیخ سلمان قربانی بحران خلیج فارس شد

همسر علی سلمان: شیخ سلمان قربانی بحران خلیج فارس شد